I want those Pants nuuuu!

Chacha bloggen! :D
Min kusin Carlos och hans fru kommer över med deras nyfödda bebis idag på dan :)
Jonathan heter han :)
Han är typ mitt.. kusinbarn.. eller heter de syssling kanske..
Sånt där är faktiskt svårt! ;O
Aja, han var jäättesööt :D Brunt hår och blåa ögon (A)
Fast, alla föds ju med blåa ögon så..
Men sen efter det så åkte jag och mamma för att leta efter mina skidkläder som jag har velat ha ett tag nu.
Meeen, vi hittade bara jackan! :(
Eller vi hittade faktiskt byxor också i storlek 36, men när jag provade byxorna så var dom nästan för korta! ;O
Just beacuse I got so long legs -.-
Så då var det ju ingen idé att köpa dom liksom.
Jag behöver alltså 38 i byxorna.
Så vi frågade kassörskan om det fanns dom byxorna i rätt storlek i andra affärer.
Det fanns ett par kvar, och dom fanns i södertälje..
Men jag vill verkligen ha dessa skidbyxor så imorgon ska jag ringa och fråga om jag kan reservera dom tills på tisdag. För om dom kan det så åker jag till Södertälje på tisdag efter skolan.
HOPPAS!

här är då en sjuktdålig bild på jackan som mamma köpte till mig.
Igentligen så är det typ väärldens finaste blå :)
Och sen är byxorna som jag vill ha lila dårå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm