Hans is tha shit :D

Tjohooo, treevor!
Nä, så ska det knappast va.

Men jag kan bara inte släppa Hans!
Ni kanske inte riktigt fattat vem han är ännu, men han är en typ.. hjälplärare?
-eller nää, det är han inte men jag vet inte vad han är..
Men han är iallafall fruuktansvärt bögig x)
Thihih, det är kul och prata med han (a)
Jag glömde btw att ta med skåpnycklarna idag till skolan så jag gick hem på lunchen för att hämta dom, meeen jag hittade dom inte! :(
Och mamma var hemma när jag kom hem så då kunde vi ringa till den dära Stadium i Södertälje.
Och dom fanns kvar :D Så nu är dom "bokade" i namnet Elin Rindemar tills imorgon (Y)
De kommer bli en låång resa dit bara ;/
Uschiamej.
Om exaaakt 11 min så ska jag dra till min träniiing.
Tyckte att ni behövde veta de..^^


:O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm