1,2,3 Dags att göra bort sig..

Uschiamej asså..
Jag och mitt lag skulle köra match mot varandra idag när det var halvlek i dammatchen..
Jag har vart så sjuukt orolig hela veckan! ;O
Jag visste att jag skulle göra bort mig totalt, and i diiiid.
Men det var bara 5 min.. Hoppas ingen kolla..
Missa typ skott från såhääääär litet avstånd från korgen -.-´
Gosh!
Men.. det var trevligt iallfall :D
Haha juste, vi skulle upp till dom små hallarna för att värma upp, och när vi är på väg dit så säger jag till Jesscia "Jag kommer klumpa till mig tootaalt!"
Och direkt efter att jag säger det så går jag in i en gubbe..
Sooooo me!
Cathca later! ;D
(har faktiskt hört dom säga så på scrubs..)

matchen idag.. Jag är ju då den suddigevarelsen som dribblar den osynliga bollen som inte syns :)

Kommentarer
Postat av: Moa

spelar du Basket?

2011-01-29 @ 10:15:28
URL: http://moashouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm