We got them, aha aha

Chacha, vet att jag upptaderar lite för o-ofta  sådära..
Men, matchen var heelt fantastisk :)
Vi låg typ under med 10-15 poäng hela första halvleken.
Sen kommer vi ikapp, och fjärde perioden står de 30-30 så dte blir förlängning -.-
Jag hatar förlängning! spänningen knäcker mig..
Men jag fick typ värsta adre..nalin (tror jag det heter^^9) kicken, och blablabla :)
Sen vann vi till slut, men det var faktiskt väldigt jämt.
Sen åkte jag hem och var typ ensam hemma :(
Hatar att vara ensam hemma..
Har ingen att prata med, så jag la mig och sov, sen vaknade jag när folket kom hem igen :)
Pappa och Maria är typ på en herrgård. Dom ska sova över där över natten.
Och mamma och Jörgen har vart typ ute och ätit så jag har vart sjääälv :(
Om man inte räknar med min bror man han är ju inte mycket till underhåll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm