Wawawawaaa..

Ojsaan! :D
Elin glömt o bloggaaa!
Men som tur är så har jag ju Jessica som kan hjälpa mig med sånna dagar när jag inte hinner! (;
För jag hann verkligen inte igår!
Min träning började 4 i vasalund, så jag åkte dit på direkten.
Sen kom jag hem typ halv 8 för vi var och lämmnade en present till en kompis som fyllde år och sne hade jag läxor och göra.
Igentligen så har jag inte träna på tisdagar, men jag hade liksom lust med det så jag tränade med Bagartorp :)
Men ska nog börja träna på tisdagar om jag inte har viktiga saker att göra :)
vi får ju träna med dom på tidagar så.

Men idag kom Jessica tillbaka! :D
Och nya lås till vårt skåp hade hon fixat!
Vårt lås har typ stått utan lås i 2 veckor nu så..
Sen har jag tränat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm