Vårt skåp kommer bli waaaay hotter than yours!

Jag och Jessica ska ge mitt skåp en totaaal makeover!
Eller det är vårt skåp nu.
för vi ska börja dela skåp.
Idag har vi shoppat lite till skåpen :)
Vi köpte på svanströms och Åhlens :D
Och eftersom att Jessicas mamma jobbar där så fick vi rabatt
Här ska ni få se!

Ett Suuuperfint skrivhäfte från svanströms :D

Ett magnet-block som man kan hänga upp på skåpväggen och ett rosa pennskrin :)

En rosa burk som jag ska ha mina pennor och grejs i!
Och en linjal :)

En bläckpenna som man kan sudda med och 2 whiteboard pennor som vi ska skriva med på utsidan av vårt skåp.

Haha, detta köpte mamma till mitt skivbord.. Fast jag kände ju att jag inte riiiktigt ville ha Zebra randigt skrivbord så vi kan ta det till skåpet. Fast vi ska bara ha de på dörren för vi vill ha resten rosa!
Måste köpa. Och det superduper smarta är att det är självhäftande (;

tufft va? 8D
Sen har vi också magneter som vi ska sätta upp foton på oss i kanske, och sen har vi bokhyllor som håller våra böcker ifrån varandra.


Meeen!
Sen har jag en sjuuukt stor nyhet att säga!
Vi har vinnut 20 000 kr!!! :D
Förstå hur glad man blir?! :)
Man vinne rju typ aldirg på såånt här..
Vi är nämligen medlemma på kostpodsmiljonärerna (tror jag det heter..)
och nu var det vår tur att vinna :D
Det är ju inte mina pengar, men dom går åt colombiaresan.
För vi ska antagligen åka till colombia nästa vinter, och jag saknar mina kusiner sjukt mycket så de blir ju perfeect.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm