Som om att jag skulle tycka mer om dig för de?

Du heter: Elin
Smeknamn: Elin :D
Låt som när du är ledsen sörjer till? jag sörjer inte.
Beroende av: DIG
Vad tror folk om dig? det undrar jag allt! ;O
Stämmer det? vet inte vad dom tror..
Vad får du oftast komplimanger för? håret, ögonen, om att jag är 'söt' typ
Hur imponerar man på dig? humor helt klart!
Brukar du skratta för dig själv? alltid!
Har du haft sex idag: oh ja!
Hur svarar du i mobilen: Chacha de e elin.
Senaste personen du kysste: usch och blä.
Du tillbringade natten med?: kuddarna :)
Sov du ensam: tror de..
Hur känner du dig nu: skrattanfall!
Vad saknar du: kusiner i colombia.
Hade du en bra kväll igår: låt mig tänka.. ne :)
Favorit dryck på morgonen: vatten med c-vitamin tablett i! :D
När brukar du oftast gå och lägga dig: vardagar, typ halv 11.
Är du blyg? ibland ;O
Sysslar du med någon sport: basket i mitt hjärta.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: har inte hänt mig men.. kanske :)
Har du spytt offentligt: hihi ja..  piiinsamt!
Är du nöjd med ditt liv: så nöjd som man kan vara :)
Är du kär: nej :D
Vad gör du i morgon: kanske ska på BIO me kompisar.
Vad är det värsta du vet?: typ sylt..
Har du bra vänner och äkta vänskap?: ja :)
Vad är det finaste du fått?: ett liv.
En speciell dag du minns: typ.. 27 april 2010.
När grät du senast: kan inte vart längesen! är en riktig lipsil :)
Vad skulle du göra om du vann en miljon: jag skulle shoppa för 30.000. sen skulle jag sätta in 670 000 på banken/investera.
Och resten skulle jag bara njuta av och ge bort till typ fattiga barn och sånt.
Vill du gifta dig: ja, på en strand (a)
Vill du ha barn: vill jag väll.
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten!
Har du någon gång gråtit dej till sömns: halft.

HAHAHAA, stekt vatten!
skön människa de här asso..
Pallar inte ens bli sur :)
Men nu har jag bytt lösenord så allt e perfeeekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm