Sån hon ääär... :D

Den här fula tjejen tror att hon bara kan glömma mina saker sådär! 
Hon bara glömmer MINA saker!
Fruktansvärt!
Usch..
Hihihihihi.. 
Skoja.
Älskar flickan endåååååå :*<3
Men jag åkte till Vasalund, men när jag är typ 3-4 stationer från vasalund så messar hon och säger att hon glömde sakerna så jag behöver inte komma..
Man ba okeej... :O:O:O:O:O
Haha, men jag hade typ ändå inte så mycket för mig så jag gick dit och träffade människorna och sen kollade jag på deras träning en liiiten stund (;
Och sen åkte jag hem :D
Det var faktiskt meningen att jag skulle på herr matchen idag, buut, jag kan typ inte andas och jag har tagit huvudvärkstablett, så jag hade ingen lust.
Måste vila upp mig till morgondagens match ju! ;O

Kommentarer
Postat av: kowsar

nice picture bro.

2011-02-06 @ 14:25:50
URL: http://kowsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm