Plants Vs Zombies :D

Kul spel! :D
Jag kom faktiskt jättelångt, ända tills typ nån bana när det blev sjuukt svårt att skydda mitt hus mot dom läskiga Zombiserna som bara äter upp mina växter hela tiden! :(
Idag har jag tränat..
Fick lite skrattattack för mig själv på fysen..
Om ni undrar varför (det gör ni säkert inte) så är det så att p-97 (Pojkar 97 för er ärthjärnor som inte fattar :D)
har träning medans vi har fys, så vi ser dom när dom tränar.
Oc vaaaaarje gång någon i deras lag typ gör nått fel, missar en layup eller nått annat så ska dom alltid vråla ut "FFFFAAAAAAAAAAN!" 
Gissa om man blir rädd liksom?!
Liksom, for gods safe! Du missade en layup på din träning..
Hihih, faktiskt jätte kul :)
Nu har jag massaaa att göra..
Men det kommer jag inte hinna eftersom att dagarna ska vara så fruktansvärt korta så man hinner ju inte med någontiiing..
Tuffa laget på träning :D

Kommentarer
Postat av: Daniela

Du har på dig BH tröjan <3 hehe älskar dig

2011-02-03 @ 16:14:01
URL: http://castro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm