lägg undan dom i väskan så att du slipper se dom...!

Heey :D
Ska bara säga en sak..
JAG SUGER PÅ ATT UPPDATERA MIN BLOGG!
Det var de :)
Men i fredags kväll så var jag och Jessica i stallet.
Sen typ hade vi mys med film när vi kom hem!
Vi kollade på Fullt hus och Spykids 2! :D
Igår så åkte vi först till Brommablocks för Jessica behövde Köpa nya skor eftersom att hon inte kan ha "höga"
skor med sitt gips.
Sen åkte jag, Felix, min mamma och min lillasyster till Vällingby för att jag och Felix skulle klippa oss :(
Det blev väl okej..
Men jag hatar fortfarande att klippa mig.
Nu måste jag låta det växa ut för att de ska se normalt ut igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm