just because i have to

Hejhej!
Det är jag igen! :D
Nu blev ni allt glada!
Såklart..
Haha känner mig väldigt patetisk för tillfället.. 
Sitter här och skriver med mig själv..
Men så kan det ju bli.
Har faktiskt påbörjat en ny sak!
Jag känner mig hemsk som inte gick på träningen i måndags (min lilla syster fyllde ju år så jag blev tvingad att stanna hemma) så jag har gjort ett miiini-tränigsschema :)
Det går till så att jag ska göra 10 situps, 10 knäböj och 10 st lyft med 5 kg hantlar varje kväll! :D
Och varje kväll jag gör de så ska jag rita en "•" i almenackan!
Har faktiskt gjort en sån hår grej förut..
Det var typ ett halvår sen. Jag skulle göra 10 armhävningar varje kväll, jag lyckades i typ en vecka, sen gav jag upp^^
Så ska se hur länge jag håller mig till de här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm