Jessica gästbloggar - Tjeeeeenare mannen!!!

Ove Sundberg
-det bästa som har hänt mej!

jag är helt ärligt helt kär i honom! gaaaaaaaaaaaasch älskar honom! liksom, the plånka is at home. bättre finns inte!

men a glömmer inte justin bieber bara därför faktiskt! min man! sorry guys, ni missa precis bröllopet. ni skulle kommit sekunder före liksom så ;)

men a sitter här o dör :)
kom hem igåååår. så jävla skönt glömde ju nästan hur mycke ja gillar min soffa! :O to sad bara att ja inte kommer nånstans utan min mamma! tahaha hon måste hjälpa mej bort från en stol bara de liksom... men aa de e chill.
aa ni märker hur tråkigt mitt liv e just nu ^^ o kommer inte till skolan fören på onsdag. bara för att ja går på så ycke medecin :( för asså ja klarar inte 4 timmar utan att sova minst en halvtimme mitt i allt. den gör me trööööööött.



men aa bjuder på lite på min man nu osen chaa bitcheeeees! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm