Jessica gästbloggar - Som fanta exotic

chacha bloggeeeeeeeeeeen
jora opererades som sakt igår förmiddag. jätte läskigt att somna! först gav dom mej karusell-medicin. haha töntigt som de låter! men dom sa så till de små barnen för de snurrar så himla mycket. o ja lovar, de va jätte läskigt! osen höll ja nästan på att gråta osen kom dom me en sån man har på munnen odå sa en tjej ''o så tar du ett djup andetag'' odå blev ja som död! andra sekunden vakna ja av att pappa ringde till mamma som höll mej handen. de va little av snuuuurr! haha. de första jag sa, ''mamma, ja har inga troser på mej'' då hade dom tagit av dom!
o natten! den va jätte jobbig. dom väkte mej varannan timme. fixade så att kylaren på mitt ben va kallt o gav mej alvedon o dropp. grät där en stund. hade förbaskatt ont i min hand där va infarten sitter. där dom tar in dropp o andra droger!
o de e as jobbigt att gå på toa! ja kan ju inte lyfta mitt ben själv så mamma hjälper mej vart ja än går. eller aa till toan typ. annars får ja skjuts i sängen!

osen de bästaaa! fick ju lila o ROOOOOOOOOSA randigt gips! wihooooo :D
egentligen ville ja ha hel rosa men de e en ny färg så fick randigt! men de blev fint ändå :D o alla dom som jobbar säger att ja e exotic! haha
men alla här e jätte snälla faktiskt! de e ju bra.

men aa nu ska ja o mami sätta på beck! har ju typ me 15 filmer. eller ja tog me typ 5, men sebbe kom igår me typ 10 till. lite lagom najs :D

ojuste ja har fått sätta på mej mina egna kläder nu så ja slipper ha sjukling rock o kalsonger, dom va gigantiska!

sorry för ja har tråkat ut er den senaste minuten men har inte så mycke mer att göra



kommer sakna att rida min fina thess väldigt mycke :(

chaa bitcheeees!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du brytit armen eller benet? :(

2011-02-18 @ 16:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm