Jag är jag igen.. Äntligen -.-´

Blev riiiktig irriterad på personen som facerapade min blogg, min hotmail och min facebook igår -.-
Det blev a situation på facebook där asso..
Den där personen ringde faktiskt igår..^^
Det var typ en svenne som pratade med sååhääär dålig blatte röst^^
Och den sa "kom till sundbyskolan nu!"
Hahaah men jag hade Bella i hemtelefonen så jag hadde inte tid att snacka med den personen så han la på :)
Sen ringde han imorse emd men då pallade jag inte svara för jag låg faktiskt och sov..

Men jag ska typ gå på trassel senare med Jessica :)
mys. och sen kanske vi hitar en till person.


Kommentarer
Postat av: J' you know who ;)

den riiiiingde mej meeeeeee

2011-02-13 @ 12:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm