Hell yea baby, i'm a movie star

För det fööörsta!
Vill ni ens veta vad jag har på mitt huvud?
Min efterlängtade mössa! :D
Bella åkte till vasalund med sin brutna tå bara för att lämmna mina saker :')
Gullig tjej.
Men själv så har jag och Yassa i min klass blivit filmstjärnor idag 8-)
Eller inte precis.. Men nästan!
Det var faktiskt så att Scott, killen som jobbar i Kafeterian, frågade oss om vi ville spela in en liten film när vi snackar om handlingskraft.
Vi har ju öppethus på lördag och Handlingskraft är ett av våra 5 ledord, så vi skulle snacka om de.
Han sa attt vi kunde få en gratis muffin om vi gjorde de så vi tackade ju såklart ja! ;D
Han pörjade ta fram en stor kamera som han skulle filma oss med och sen så sa ahn att vi skulle komma på en egen liten text som vi skulle säga framför kameran om handlingakraft..
Vi fick typ 2 min på oss för att komma på texten och lära oss den! :O
Men det gick väl bra.. förutom att jag såg ut som en Mupp.
Jag kan berätta allt vi sa!

-Först filmar Scott 'Raoulwallenbergskolans' skylt ut genom fönstret.
Sen så vänder han kameran mot oss.
-Då säger Yassa "Hej, jag heter Yasamin"
-"Och jag heter Elin" Säger jag..
-"Och vi går i klass 6b!" Säger vi tillsammans i otakt.
-Yassamin säger "Handlingskraft för mig är at kunna ta eget ansvar och se konsekvenserna"
-Sen gör jag bort mig totalt genom att säga "tex. om jag klottrar i en av skolans böcker ska jag inte bara sitta och va tyst när läraren frågar vem det var som har gjort de, utan säga att det var jag"
Sooo geek i know!
Sen tar vi upp en tröja med skolans loggo på och säger "Det här är Raoulwallenbergskolan, vi hoppas att ni som börjar här kommer att trivas."
Sen slänger vi bort tröjan och säger "Tack så mycket!" Med ett fult flin på läpparna!

Hahahaha.. Asså jag fattar inte ens att jag gjorde de..
Liksom, den videon kommer visas upp inför ALLA som kommer på öppethus..
piiiinsamt!
Men.. Jag ville bara ha en Muffin liksom..

I got my mösaaa!

Kommentarer
Postat av: bella

haha förlåt för att de tog så lång tid innan du fick den, förlåt mig!

Hah, du är en gullig chey! :)<3

2011-02-11 @ 13:44:55
URL: http://crystelbittar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm