HAHhahhah

Dör sööönder åt min facerape för tilllfället här på bloggen!
Hahaahahaha.....
Omg!!!!
webbar med bella,hedda och aura också och vi typ döööööööööööööööööör!
Allt var kul förutom det där med sebbe mitic ;O
Det var inte kul!
men resten... HAHAHAHAAHA!
jag fixar det nu men här kan ni få se facerapen!
Du heter: Elinai
Smeknamn: Elinbajsmos
Låt som när du är ledsen sörjer till? Vi ska vinna vi ska ta dom vi ska göra loosers av dom.. ni vet den ;D
Beroende av: apelsiner
Vad tror folk om dig? mycket flääshig
Stämmer det? ohyessss
Vad får du oftast komplimanger för? mitt hår under armarna
Hur imponerar man på dig? prutta och jag faller direkt
Brukar du skratta för dig själv? daah?!
Har du haft sex idag: Ja idag var det med sebbe M
Hur svarar du i mobilen: Chacha de är tönta
Senaste personen du kysste: bajs
Du tillbringade natten med?: bajs
Sov du ensam: nej
Hur känner du dig nu: kåt
Vad saknar du: my boy
Hade du en bra kväll igår: ohyes
Favorit dryck på morgonen: stekt vatten
När brukar du oftast gå och lägga dig: vardagar, halv 8
Är du blyg? aa
Sysslar du med någon sport: basket i mitt rövhål
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: JAAA
Har du spytt offentligt: hihi ja..  piiinsamt!
Är du nöjd med ditt liv: så nöjd som man kan vara
Är du kär: Jaa och ni vet i vem
Vad gör du i morgon: kanske ska på "BIO" med "kompisar".
Vad är det värsta du vet?: nyckelpigor
Har du bra vänner och äkta vänskap?: no friends..
Vad är det finaste du fått?: en larv
En speciell dag du minns: yesterday
När grät du senast: kan inte vart längesen! är en riktig lipsil
Vad skulle du göra om du vann en miljon: jag skulle shoppa för 30.000. sen skulle jag sätta in 670 000 på banken/investera.
Och resten skulle jag bara njuta av och ge bort till typ fattiga barn och sånt.
Vill du gifta dig: ja, på en strand (a)
Vill du ha barn: vill jag väll.
Vad dricker du helst när du är törstig: stekt vatten!
Har du någon gång gråtit dej till sömns: halft.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm