Geekat sönder Plants VS Zombies..

Nu har vi firat pappa också.
Jag och felix hade köpt en bok tillsammans som present till honom.
Boken heter "Halv åtta hos mig". Pappa älskar det tv programet så.
Annars har alla bara suttigt vid bordet och pratat.
Pappa och Janne (pappas kompis) blev ju liite fulla, så dom typ snacka om en massa knas.
Och jag typ dog av garv..^^
Har skrattat asmycket iaf.
Sen har jag suttigt och kört Plants VS Zombies i typ evigheters evighet.
och jag har klarat ut spelet :)
Men jag måste vara i Sundbyskolan 10 i 8 imorgon, och jag måste gå dit så de blir nog bäst om jag går och lägger mig nu.
Nån som har hört talas om spelet? (;
Haha, rekomenderar faktiskt starkt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm