Fet kul det var, oh ja

Nu vare typ 2 timmar sen jag kom hem :)
Vi hade det asmysigt! (;
För de mesta så åkte jag, Becca, Tugba, Nazlim (inte så mkt Nazlim), Maria och ibland fler.
Men på slutet så körde typ alla vi de coola ((y)) ett gemensamt åk tillsammans :D
Men det var fruktansvärt kallt!
Jag frös! :(
Och mina tår typ frös in i varandra..
Men det var kul :D
Speciellt bussresan :)
Förutom Soledads dumma regel att alla som ställde sig upp i bussen skulle få gå längst fram i bussen och sätta sig vid Soledad..
Råkade själv ut för de.. Det var 15 långa tråkiga minuter jag spenderade där framme..
Men sen fick jag gå tillbaka! (;
Här kan ni få lite bilder.
I bussen.
Kakan och Becca :)
jag är tuff i hörnet (;
söt Tugba :D
Tugba och Becca.
Jag och Becca.
I värmestugan.. ser lite smålustig ut jag vet :)
Men sen måste jag bara berätta om Nazlim och hennes 'äventyr'..
Haha, det var andra gången i hennes liv som hon åkte skidor så hon var ju inte sådär jättebra.
Först när hon åker med några andra så åker vi förbi, då säger vi att hon ska hoppa av liften (ankarlift) och komma till oss.
Så hon gör de.
Meeen det blev ju lite fail så jag måste hjälpa henne upp..
Och medans jag försöker hjälpa henne så skriker hon nästan tårögd "Jag kommer dö.. Jag kommer dö.. Jag kommer döö!!"
Jag ba "haha nej Nazlim du kommer inte dö? xp"
Efter de så åkte Nazlim mest för sig själv i barnbackarna :D
Haha sen var hon sjuukt rädd för stolsliftarna också..
Men det ska ni inte ens behöva lyssna på..^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm