10 saker om mig.

•Jag hatar sylt.
•Ibland så pratar jag med mig själv när jag är ensam hemma ;$
•Jag älskar brödet "Karlsons fyrrkant"! (Y)
•När jag var liten hade jag typ 2 låssaskompisar, asså jag "lekte" inte precis med dom men dom fanns bara i mitt huvud och irriterade mig.. Dom hette Tutti & Frutti, och jag minns att jag trodde att dom aldrig skulle försvinna.
(i'm nuts i know)
•jag älskar att fota med mobiler eftersom att min mobil typ bara har en megapixel eller nått och kan bara ha 45 bilder -.-
•Jag fick en annan mobil i sommras men den lyckdes jag bara ha i 8 dagar tills jag tappade bort den :$
•Jag biter på naglarna :(
•Min överläpp e sjukt liten! ;O
•Jag geekar spelet Plants VS Zombies 8-D
•huum, jag är halv colombian! (Nähäääää det menaru inte?)
eller, vissa kanske inte visste de :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm