YAY! Jag har hittat båda mina skåpnycklar! Fast sen försvann den ena igen.. =/

tjenare mannen!
Nu när jag och jessica höll på att sätta på oss kläder så hittade jag min skåpnyckel till mitt klädskåp! (Jag och jessica har 2 st skåp som vi delar på, ett till böcker och ett till kläderna) Och giiiisssa om jag blev glad liksom! :D
För den har vart borta i cirkus 2 veckor nu :)
Och sen när vi höll på att fälla ihop min bäddsoffa så hittade jag min andra skåpnyckel till vårat böckerskåp, och den nyckeln har vart borta i typ över en månad så, då blev jag ännu gladare! :D :D

Men sen för typ 10 min sen så tappade jag bort min nyckel till klädskåpet igen.. =/
Men den dyker säkert upp igen!

Nu ska vi till Willes house!
Se you later biatches! ;)


Lockigt hår nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm