Nu får jag fanimej ta mig i kragen!

GRRRR!!!!!!
Jag blir så sur på att jag suger på att blogga! Nu ska jag faktiskt börja blogga bra!

Okej.. Nu känns det bättre :)
Haha har ju fortfarande inte berättat om Åre! De som åkte dit var jag, Felix, Pappa, Maria, Nicoline, Marias syster Anna, Annas dotter Hilda, Annas sambo Magnus, Magnus som Filip och han hade med sig en kompis som också heter Filip.Vi åkte dit på söndagen, (Och slarvig som jag är så glömde jag att berätta) och åkte hem söndagen därpå.
Jag åkte skidor varje dag förutom nästsista och sista dagen. (lördag och söndag) På lördagen så åkte jag, Pappa, Maria, Felix och Nicoline till ett Äventyrsbadoch magnus och Hilda kom också dit efter en stund.
Vi åt goda middagar på kvällarna och kollade på läskiga filmer på nätterna! :)

Det var de! Här får ni bilder :)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm