I'm gonna make kaaaos whit you biatch

Chacha :)
Idag har man fått reda på att vi tydligen ska ha värsta grillfesten hemma hos Pappa imorgon och jag vet inte vad!
Först när han berättade trodde jag han menade att bara mamma skulle komma och så typ, men idag i skolan så sa Wille till mig att hans familj var bjuden också! haha hade iingen aning :) Sen vet jag inte om det blir fler också.. :O

Men efter att vi har ätit och så så kan vi ju gå till Ödetomten med Jessica så de blir bra! :)
Denna kväll har jag kollat på tv och ätit upp en hel burk med Oliver (mums..) och pluggat lite sådär :)

HAHA. Kände att jag var tvungen att dela denna fula bild med er.. :)

Kommentarer
Postat av: Beeeeeeella

Du blev ju fett söt! Jag såg drogad ut :P <333

2011-04-30 @ 13:04:09
URL: http://sofiebella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm