Hahahahaha..

Heey :D Sjuukt kul igår asså :)
Vi kollade på the Grudge, åt oss feta, och annat som man brukar göra :) Men idag så typ sminkade vi oss typ asmycket och sen åkte vi till Brommablocks x) Haha vi typ såg ut som minifjortisar! Men det är fett kul att driva med folk :) Men vi gick typ bara runt i BrommaBlocks, sen åkte vi hem och hämta våra saker hos Carro och nu är jag hemma :D

Mamma hade köpt knäskydd till mig som hon typ tvingar mig att ha på mig.. Men dom var för små! x)
Haha fick inte ens dom över fötterna! Storfot eller vad? ;)

Haha jag trött igår.. :)


On the buss.



Btw: Jag gick runt med mjukisdress i Brommablocks! herregud asso..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm