Bloody toilet..

Hello! :)
HAHA! Måste berätta om en kul grejj som hände på träningen.. :) Eller, jag vettefan om det var kul, men ändå :D
Det var ju så att jag lyckades få Jessicas armbåge på min näsa på träningen.. Och den blir typ skitsur! ;O Helt plötlisgt börjar det rinna assa blod från den.. :( Mihih, så jag springer ner och ska liksom "fixa det".
Och det slutade ju med att hela toaletten hade blod på golvet, toaletten,. handfatet, hela mitt face och mina basketskor! =/ Haha det rann skitlänge verkligen! Ganska längesen jag blödde näsblod.. :) Haha..
Men nu har jag iallafall fått en egen menstoalett i Vasalund! Hela toaletten såg helt nermensad ut när jag gick ut därifrån.. x)

Men nu är det Kissies vänn Rosanna på tv! Hahah hon är med i lyxfällan, feeet synd :)


Idag i skolan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm