Svar på fågestunden.

Filuren o.O
spelar du nån sport? isåntfall vem är din bästavänn i laget?
säg nånting du tycker är gulligt som nån har gjort till/mot dig:) är du ihop med nån?
har du hånglat me nån?
säg någon av dina bästa bästa o närmaste kompisar =)
svar: Ja, jag spelar basket. Vet inte... Gillar alla jätte jätte mycket men det är väl Tova, Bella, Olivia och        Donny som jag känner bäst. När nån sa till mig att jag var söt? X) Ja det är jag. Eftersom att dagis inte gills så nej.
Stephanie och Jessica :D

Bella
hur kan du va sååå söt? :) o sen då, dina 3 absolut favorit låtar? :)<3

svar: Nu är det nämligen så att jag inte är söt så jag förstår inte varför du frågar :) <3
Just nu är väl dom låtarna jag lyssnar mest på billionare, party in the USA och.. hm kommer inte på nån till :P

Nora
Du är söt i stort hår! Och hmm, gillade du din gamla eller nya klass mest?

Svar: Det är en väldigt svår fråga... Först så trodde jag att jag aldrig skulle få en bättre klass än den jag hade i sundbyskolan. Men jag gillar min nya klass väldigt mycket också. :)

filuren :0
Har du fått mens? Vem/vilka är din bästis(ar)? Är det någon i din nya klass som du tycker är jobbig?

svar: Den frågan var lite för privat... Min absoluta bästis är Stephanie.
Nej jag tycker inte att nån är jobbig i min nya klass. Fast vi fick en ny kille igår. Han är lite skumm...

Så! det var det. Just nu har jag såå ont i magen :( Och jag ska typ på träning nu..
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Beella D

Thihi <3

2011-03-04 @ 18:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm