Shame on me

Bara för att jag inte bloggade igår! Sorry för det :P
Men idag hade vi vår första slöjdlektion i RaoulWallenbergskolan. Sen så Hade jag träning i vasalund  :D
Men jag måset berätta om igår! X) Haha på träningen dårå.
Vi skulle ha 40 min fys efetr tränng på sidan av planen samtidigt som pojkar 97 tränade. Och Erik ska lära oss nått shema som vi ska gå efetr men det har han inte gjort än. Och han avr ju tvungen att träna p 97 då så en i p 97 laget som inte skulle vara med fick leda får fys. Han heter ju då Mrad. Han typ drev med oss as mycket -.- vi skulle göra armhävningar i typ 1 minut så alla började att göra det. Men efter typ 15 sekunder ås äger Mrad "Ey, varför kör ni för? Jag har ju inte startat klockan än!?" alla ba "åååååhhh!" Haha :D Det var faktiskt kul :P Men just nu kör jag Sanning eller konka på msn med Gustav,Jessica och Fredrik :D
säger bara en sak! Gejf är bättre än allt och alla!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm