Så flumm!

Tihi! Jessicas pappa var faktiskt påväg att ringa ambulansen åt mig! :D
Det var nämligen så att jag och Jessica bråkade lite om vems sängen var, och helt plötsligt så kastade Jessica ner mig på golvet!!! Fatta att det gjorde ont! Så jag börjar såklart att skrika som en jävla åsna :D
Haha, och inspringandes kommer Jessica föräldrar! och där ligger jag på golvet och skriker och garvar :)
Dom ba "Eru okej eller!? Har du gjort dig illa?? Vad har hänt?"  Haha men efter ett tag så ser dom att jag bara skrattar. Hennes pappa ba "Herregud! Jag var faktiskt på väg att ringa till ambulansen!"

Tihi! Busiga är vi. :D

Såå typiskt oss! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm