Jessica is comming

Hon skulle bara fixa sig och göra sig iordning först :) Sen kommer hon hit.
Imorgon så åker mormor till Finlad och efter det så ska hon åka till Colombia i ett halvår! :O Jag vill också åka till Colombia ju! :( Men jag får iallafall åka till Mallis :) Vet ni vad jag,jessica och hennes mamma har räknat ut? Joo att vi kommer komma hem från Mallis den 30 september eller den 1 oktober för vi kommer typ hem 11-12 på natten. Och jag fyller år den 1 oktober x) Så Mallis blir ju som min födelsedagdpresent då. Nu är det bara 25 dagar kvar till jag fyller år!


Jag och Jessica i Kläppen i vintras :D

Kommentarer
Postat av: Nora

På nåt sätt ser ni yngre ut där

2010-09-11 @ 13:42:00
URL: http://nones.blogg.se/
Postat av: Elin =)

Vi är ju yngre där! :D Haha inte så mycket men men. :P

2010-09-11 @ 13:45:51
URL: http://rinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm