Helping

Har precis försökt att förklara för Gurra hur man lägger in en bild som bakrund på bloggen. Vet inte om jag förklarade så bra men vi får väl se :) Jessica var här alldeles nyss men hon behövde gå hem och äta.
Imorgon så ska vi åka till Skansen för att vi ska få en upplevelse om hur en bondgård ser ut. Själv tycker jag ju att Skansen är mer likt ett Zoo än en bondgård, men det är ju lärarna som bestämmer vad vi ska göra så... 
Till matsäck så ska jag ha med mig köttbullar med makaroner :D
Sen har jag en jobbig läxa tills på torsdag också... Vi ska skriva minst en halvsida om någon av planeterna i solsystemet. Jag tror jag ska skriva om Venus. Men det jobbiga är att man måste skriva på engelska!
Men det ska väl gå. Eller inte... 

btw: Duktig som vanligt så lyckades jag försova mig idag igen.-.- Vaknade 10 i 8! Det blir ju bara senare och senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm