Hej :)

Självklart så var jag tvungen att försova mig idag igen :) Gick upp 20 i 8. Bra Elin! 
Men idag har jag haft träning i spånga hallen. Men igentligen så var jag och Jessica faktiskt så här nära *visar upp med fingrarna med ungefär en cm mellanrum* på att gå hem till Arvin. Men när vi börjar gå så säger Jessica stt hon ska ta bussen till satellet. Åh, jaa. Jag ville ju inte gå hem själv till honom så jag gick ju också hem då. Men just nu så håller jag på att fylla i en lapp om att jag ska få snygga träningsställ som det står spånga vikings på :D Ska lämmna in den till Erik på onsdag! ;D Men i helgen så har vi nån Cup. (Kom inte ihåg vad den hette det var ett så konstig namn)
Men jag ska väl gå och lägga mig nu.

Puss och kram!

Det blev en dålig bild men så ser träningsstället ut :) .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm