Go, Pizzagänget!

Pizzagänget består ut av Mig, Jessica Wille och Örjan! :D Haha, jag och Jessica gick ju till Coopnära för att panta och för att köpa smör. När vi var klara med det så sätter vi oss utan för på typ några stensaker. Och vi kommer inte på nått att göra så vi ringer Wille och säger att han ska komma ut tills oss. Så han kommer ut. Sen när vi sitter där så kommer det en kille från Pizzeria Angelo som vi börjar att snacka med. Sen så frågade vi vad han skulle köpa på coopnära, då sa han att vi skulle gissa. Så vi gissade typ på allt möjligt och tillslut så sa jag sigaretter. Och ba verkligen vrålar ut "Jaaaaaaaa!!!!!!" Och ni kan ju gissa om jag blev rädd! x)  Sen går han in och köper det han ska köpa. Sen kommer han ut igen och vi fortsätter att prata me honom. Sen så sa jag att jag bodde typ precis bakom hans pizzeria, och så frågade jag om han kände igen mig. Först sa han typ bara "hmmm, joo dig kanske känner igen.." Men sen skriker han ut nästan lika högt som förra gången " Jo! de e ju du! Dig har jag ju sett! Du ska få exrta klubbor!" Sa han och gnugga mig i håret x) Sen gick vi in till honom och fick klubbor och han frågade om han var me i vårt gäng och vi sa ju såklart ja ;D Han var trevlig den där Örjan. :)

Jag och Donny på Köping. :)

Kommentarer
Postat av: donja

ojoj va sexi ja blev x) <33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm