Filmen suger, inte vampyrer

Kom och tänka på att jag såg filmen Vampyrer suger igår. Och nästan alla mina twilight-gillande kompisar har sagt att den äger och att den är så bra och skit. Men den sööög verkligen! den sög hårt! såg inte ens klart på hela för att den var så friking tråkig. (Jag var ju ioförsig väldigt trött men iallafall..) Den fick mig inte att le en endaste gång.
Nää, usch och fy säger jag bara! Dom som ligger bakom filmen är säkert ett gäng twilighthatare, jag menar man gillar ju typ inte twilight efter den... Nää, nu tog jag nog i lite :P Jag gillar fortfarande twilight :D
Men filmen var inte bra!


Kommentarer
Postat av: jessica

Vad va de ja sa? :O<3

2010-09-13 @ 22:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm