Det var ett tag sen!


Oh ja! Det var de... Men det har vart så mycket pågång, skolan, läxor, kompisar, träningar, Mallorca och konstiga sportagar. Men nu är jag tillbaka :D Låt mig nu gå igen det som har hänt de här 3 sista dagarna.

Onsdag. Inget speciellt hände. Hade träning och läxor.

Torsdag. Jag, Jessica, Axel, Fredrik, Gustav och Anton D åkte till brommagallerias premiär. Vi hade askul!
Vi sög in såå mycket helium! Dom gick liksom och delade ut en massa så man kunde ju inte måtstå att suga in lite ;)
Sen fick vi massa gratissaker! Jag fick sjukt mycket godis, kakor, cola, choklad, chips, 2 st fula nagellack och 6 par trosor :P
Fast 3 par av trosorna var i storlek L så dom passar inte riktigt :P Senare på dagen så hade jag träning och jag tog med mig en heliumballong dit för att skoja lite med min tränare Erik. Så när han kom så sög jag in lite och sen jag jag fram till honom och sa att jag var förkyld och att jag inte skulle kunna vara me på träningen :P Men aa, det trodde ju inte han på men det var askul! :D Och fysen efter träningen var såå jobbig eftersom att jag hade typ fullt med en massa helium i lungorna! Det gjorde jätteont när jag skulle hoppa hopprep :( Men jag har iallfall lärt mig nått nytt! Man ska aldrig suga in 4 st helium ballonger samma dag som man har träning!

Idag (Fredag). Idag så hade vi nån "Sportsday" i skolan där alla i 6:an skulle samla ihop poäng genom att olika personer i klassen skulle göra olika grenar, och dom som fick mest poäng vann! Och gissa vilka som vann?
Jo vi såklart! Jag körde 4 grenar och det var: Stöta kula (Vet inte vilken plats jag kom på). Hoppa häck, och det kom jag 2:a på. 800 meter, och de kom jag också 2:a på. Och sen skulle vi köra staffet och det kom mitt lag också 2:a på :P Jaa, vad ska man säga? Jag gillar att komma 2:a! Haha... Men vår klass fick iallafall mest poäng och vann så ;D
Sen åkte jag, Jessica, Fredrik, Axel och Wille och Sebbe i 6D till Pizzeria Angelo och åt pizza :D . Sen gick Jessica, Fredrik och Sebbe. Då gick jag och Axel hem till Wille. Sen åkte jag och mamma till Vällingby för att växla lite pengar till Euro. Och jag lyckades få med ett fint blått linne hem från H&M!

Men nu måste jag börja packa! Vet inte ens valt vilken väska jag ska ha...


Linnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm