Det var askul!

Jag kom hem typ kl 9 från tippoffen :) Visste helt ärligt inte vad man skulle göra där men jag valde storlek till mitt nya träningställ, körde basket och träffade massa från andra lag :D Jag beställde träningsstället i small men jag ville ju ha medium! när jag skulle prova så bad jag Erik (coach) om en i storlek medium men han ba "nee, det kan du ju inte ha, det är alldeles för stort" Jag ba "Men jag vill ha medium, jag har alltid medium i basketkläder!) Det ska ju sitta stort" Men det slutade med att Erik och Emma i damlaget lyckades övertala mig om att ta small :P
Men om jag kommer växa minst 15 cm till så ska Erik köpa 10.000 par nya träningsställ till mig :D För jag sa att jag skulle växa ur dom om jag tog small men han trodde inte det så vi slog vad ;D
Men imorgon är det studiedag! :D Feett najs! Tror de ska bli GEJFA :)


ahhh.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm