Bara för att jag är väldens lyckilgaste barn!

Joo vill ni veta varför? :D För att om 3 veckor åker jag till Mallis med bästa Jessica! Gud vad man är lycklig :)
Vi har pratat ganska myket om att jag skulle med dit nästa sommar men nu ska dom åka dit i bara 5 dagar så det blir ju bra. Vi ska åka med Ryanairs... Läskigt :P Haha jessica berättade för mig vilket fantasktiskt flygbolag det är-obekväma stolar, dålig mat, svajjar asmycket... :D Det blir säkert jättekul ;D

Lägenhetsområdet där vi ska bo :) (Jessica och hennes familj har en lägenhet där)

Kommentarer
Postat av: EMELIE

nejmen fy vad avis jag plötsligt blir!



Sv; tack så jättemyckeet :D<333

2010-09-04 @ 17:50:29
URL: http://emzzah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm