"Vadå får inte dribbla?!"

Kom precis hem från matchen. 
Vi mötte Järfälla. Och vi vann, rätt så stort :P
Efter halvlek, när vi hade timeout. Så sa Erik till oss " nu ska vi prova att inte dribbla bollen på resten av hela matchen, vi får bara passa" Alla fick typ spel och ba "va? men kan vi göra så, eller så eller om det inte finns nån och passa..?" Men nänä, vi fick verkligen inte dribbla, inte nån gång.
Men det gick iallafall :) Det slutade med  86-3 till oss.
Och jag har tagit hem matchprotokollet :D Jag brukar göra de för de är ändå ingen annan som vill ha det ;p
Eftersom att jag har tråkigt så kan jag säga hur många mål och fouler alla gjorde :D 
FOULER
Linnea: 0 
Jessica: 0
Olivia: 0
Sofie: 0
Jag: 0
Sandra: 0
Tova: 0
Mimmi: 0
Donja: 1
Bella: 0

POÄNG:
Linnea: 14 
Jessica: 4
Olivia: 6
Sofie: 6
Jag: 24
Sandra: 12
Tova: 4
Mimmi: 8
Donja: 2
Bella: 2

Fast Bella han bara köra en kvart eller lite mer tror jag för hon trampade snett och kunde inte köra mer sen ;(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm