T.A D.E.T L.U.N.G.T.!

Oh maj gosch vad hon skrek! 
Min bildlärare var inte på topphumör idag alltså ;O Inte för att hon någonsin är det..
Men jag typ pratade lite med Jacob och Anton, Och vi typ pratade om basket, så jag skulle bara ställa mig upp och visa hur man sköt ett skott (^^) Och hon får typ rådamp och typ skriker "NU SÄTTER DU DIG NER OMDEDELBART ANNARS FÅR DU GÅ UUTTT! NÄSTA GÅNG SÅ FÅR DU STANNA OCH JOBBA PÅ ÖVERTID ANNARS!!!!!" 
fast mycket, mycket värre. Jag tror faktiskt att hon hatar mig mest i hela klassen. Till och med mer än vissa killar..
 aja aja, Nu sa jag snart på träniiing :)
btw: Var tvugen att gå hem idag från skolan eftersom att mitt busskort gick ut idag -.-´


Kommentarer
Postat av: kowsar

sötis

2010-11-25 @ 10:13:11
URL: http://kowsarrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm