random man är!

Satt vid middagsbordet och Maria pratade om någon kurs som hon var med i.
Och sen poppar de upp i min hjärna bara. Så jag säger " Pappa, vet du?" "nej, vadå?" svarar han.
"Jag fick största lusten av att bara slänga mig ner i snön och bara ligga och rulla runt där.." 
Och jaa.. Det var det jag hade lust med så jag gjorde ju såklart de! 
På med jacka o skor och hopp ner i snön! :D
Hoppade lite studsmatta gjorde jag också ;p
Som ni kanske förstår så var jag jävligt uttråkad :)
Just nu håller jag på och provar massa kläder som jag ska ha för vi kanske ska åka skidor iår så då måste man ju veta vad man ska ha på sig, right!? 
Sen ska jag lyckas övertala pappa om att jag inte ska ha jacka eller hjälm.
Eller om jag åker i små skogsstigar så måste jag nog ha hjälm, annars slutar de nog med ambulansen...
Fast jacka ska jag inte ha för mina täckbyxor e skrikrosa (snyggt) och min skidjacka med (inte snyggt).
Jag kommer ju se ut som ett rosa monster om jag åker runt med både rosa byxor och jacka ju.
Så, vill bara ha en  rejält tjock tröja (har hittat några bra) och en massa med lager av kläder under  :)
Synd att jag inte kan visa er hur jag ser ut ;O
Jag och Jessica förra vintern i Kläppen :D
Här med :D 
Btw: Vill gå på snowboard skola! Ska lära mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm