nu får jag väl ändå ta och ge mig?

Hej!
första gången jag bloggar idag! Go elin!^^
Men idag hade vi ju 2 träningar.
Och de har hänt en hemsk sak!
Efter första träningen så hittade jag inte min boll! :(
Jag hade ju andvänt den på träningen och allt men sen när alla skulle samla ihop sina saker så hittade vi den inte!
Fattar inte vart den tog vägen.
Men efter det så gick vi i vårt lag och Sandra från bagartorp och åt på nån pizzeria som hette "Evas pizzeria".
Juste! alla måste besöka den pizzerian för vi lovade 2 killar som jobbade där att vi skulle göra reklam för deras pizzeria ;D
Men dom var asnälla!
vi fick typ gratis dricka o rabbat :D
Men efter det så hade jag o Donny lite kul i hallen :)
Men imorgon hade vi ingen träning. Så då får jag väl ta och hitta på nått.

fina flickor (:

Kommentarer
Postat av: bittar

haha du e fin du ! :D

2010-11-07 @ 11:45:27
URL: http://crystelbittar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm