Frödinge..

Är de godaste som finns! :D
Jessica är hemma hos mig och vi har precis ätit en jääättegod kladkaka från frödinge ;D
Slutade ungefär 50 min tidigare idag btw :D
Förresten, jag tror jag är sjuk ;( Men bara kanske. Jessica tror de för hon kände på min panna och sa att den var asvarm... Me, jag har ju ingen lust att vara sjuk! :(
De är ju så fruktansvärt tråkigt att vara de.
Men jag  fryser och hostar ihjäl mig typ hela tiden! (min hosta är verkligen hemsk ;O)

Aja, nog om det. Idag ska jag träna (y)
gillagilla.


sexie ladie..

Kommentarer
Postat av: Elin! <3333333333

Men du ska väl inte träna om du är sjuk gmn? :O <33

2010-11-08 @ 16:13:50
Postat av: Elin =)

men de är ju inte säkert att jag e sjuk ;p<33

2010-11-08 @ 20:48:17
URL: http://rinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm