Exuse moua!

2 dagars en! Fy på mig..
Darför ska ni nu få en snabb genomgång om mina 2 dagar :)
I måndags så var jag i skolan, men sen när jag kom hem så fick jag stöörsta magvärken! Fruktansvärt ont gjorde de :( Så jag typ sov hela kvällen.
Dagen efter de så var de tisdag och då hade jag utvecklingssamtal.
Och de som är så bra med utvecklingssamtalen i vår skola är att vi behöver inte gå i skolan den dagen! :D
utvecklingssamtalet var mellan kl 14:20-15:00.
Så jag åkte till skolam med pappa, var där i 40 min och sen fick jag gå hem igen.
Efter de så gick ja till Sundbyskolan och hälsade på lite.
Och sen hade vi match på kvällen ;O Vi har typ Aldrig haft match på en vardag ;O
Vi mötte Järvfälla och vi vann med 76-4 tror jag.
Och idag så har jag vart och hälsat på i skolan med Jeeessica :)
Nu är vi hemma hos Jessica och har det trevligt ;D

Mallis med daj bajb :)

Kommentarer
Postat av: the man the legend

OFTA surru ba va coolt va

2010-11-17 @ 22:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm