-.-´!!!

bajsasnettbajs! Märker ni hur tidigt jag är uppe eller!? och jag har redan sminkat mig, bäddat sängen och satt på mig kläder! Grr.. vaknade en tinmma för tidigt -.- Jag vaknade mitt i natten typ kl 4, och då märkte jag att min mobil hade ramlat ner på marken. Och varje gång den gör de och batteriet åker ur så nollställs tid och datum. 
Och när jag skulle sätta tid för att sen kunna sätta på larm så skrev jag att kl var 4.
Så jag gick upp typ 20 i 7 och trodde att jag typ hade försovit mig.. (trodde den var 20 i 8)
 Jag gick  ju nästan upp en timma för tidigt! :( Jag brukar ju gå upp halv 8 ungefär. 
Och nu stter jag här och är såhäääär trött.
mhmm :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm