vart hos carro med folk

hejsan hopp! idag har jag vart med jessica och när jag var det så busringde plötsligt carolina,emilie och antonia och dom spelade upp den här "one missed call" melodin :P dom ringde typ 5 gånger x) men sen så skulle vi cykla hem till mig för vi hade vart hso jessica och på vägen så stannade vi och busplingade på  carros dörr. men dom såg oss... :P haha så vi gick in där och då var kl typ halv 5 och sen stannade vi där tills 20 över 9 :P men vi hoppade studsmatta, åt pizza,var i carros rum och såg på filmen "upp". asso den tyå ägde!! jag tyckte den var lite sorlig ett tag så jag började att gråta x) haha carro bah:gråter du elin?? och jag bah:jaaa då sa hon : men den är ju animerad?? haha tyckte det var lite kul :P men nu är jag och jessica här :) hon ska sova här dåra! ;) men imorgon är det ju skola!  hah nää bara drev,men jag och jessica ska faktiskt till roul wallenberg och träffa våra nya klasskamrater :) hha men nu ska jag sluta att blogga. hejdå<3




tihi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm