Tränigen var fett rolig :D

Hej!

Nu har jag och familjen presic ätit en god kykling med ris :D
Innan det vra det träning och den var jätte skojjig! Asså våran tränare Erik har börjat bli jätte rolig :P (han var inte så rolig förr)  Fast det var lite pinsamt på en öving när han skulle visa med mig... Asså jag skulle ligga på rygg och sen skulle han ställa sig över mig, precis över mitt huvud... Det var liksom så här "kolla inte upp bara" x) haha jaja , det var ju faktiskt bara en övning ;)
 
Men jag glömde att berätta om syslöjden idag, Arman fick en nål i handen!  :O Det var så här att han typ skulle visa Erik (klasskompis) något, så han bankade handen i nån "skummgrejj". Men han såg inte att det var en nål där så den gick igenom hans skinn på sidan :O Först sa han typ bara "aj, aaj" Sen började han typ skrika och allt :P Då kom bodil och drog ut nålen med en tång! :P Och då började det att rinna blod.. :-/ 

 Men nu vill bror min ha datorn+att jag måste hoppa in i duschen, så hejdå!


 Jag med apor i thailand! :P

Kommentarer
Postat av: Emma ♥

haha fett nice!! =P

2010-05-28 @ 07:21:43
URL: http://emmffa.blogg.se/
Postat av: Elinpelin

yääh!;D<3

2010-05-28 @ 19:41:10
URL: http://rinder.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem är elin???????????????????:-) undrar jugge

2010-05-29 @ 21:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm