Sundbyskolansdag!

hejhej! idag var det ju sundbyskolansdag! min klass skulle baka. jag tror faktiskt att vi lyckaades att sälja allt! :D fast i slutet hade vi halva priset på allt :P men jag åkte kaffekoppen också :D först åkte jag med jessica och tova och sen åkte jag med nicoline och jessica. det så j'vla fort! haa det var ju värra än extrem ;) nää, men sen skulle jag köra den här "kokosboll katapult saken" det gick ju sådär :P när de skjöt iväg kokosbollen så kom den inte så långt så jag kastade (eller inte precis kasta men aja) mig fram och land på knäna :P asso jag fångade ju kokosbollen det var baar det att mina knän hamnade på alla rester från dom som inte fångat :P men jag hade iallafall skitkul!

Nu har jag precis kollat klart på narnia :)  hade inget att göra så jag kollade på den... men nu måste jag hoppa in i duschen. hejdå!

 2 år sen på gotland :P (om ni undrar hur varför jag är så brun så är det för att jag precis kom hem från spaninen) ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm