sleep over hos carro idag

hejsan! Kl 5 idag ska jag och några andra gå hem till carro för vi ska sova där :). Och sen tror jag att emilies mamma hämtar oss hemma hos carro på morgonen men jag vet inte en... Aja vi ska iaf ha skitkul både idag och imorgon!
Och till er som inte vet så kostar åkband 300 och inträde 70 :P

Idag vaknade jag kl 7! Asså jag tycker det äe lite konstigt för jag brukar vara den som sover tills typ kl 10-10.30, och nu har jag liksom börjat att vakna jätte tidigt :S Fast det är väll bara bra antar jag. Mamma har precis visat mig hur man sätter på vår tvättmaskin för hon tycker att jag ska börja att tvätta -.-´Japp,men jag tror jag kommer ihåg allt hon sa....
Nu måste jag packa min sova över väska + saker tills på fredag! Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm