Skorna fanns inte :(

Nu var det en stund sen jag och mamma kom hem. Men vi köpte klänningen,en koffta,en bikini men vi hittade inte skorna! :( Eller igentligen var det så att vi åkte till v-by och där hittade vi dom men då hittade vi inte bikinin i min storlek, så mamma sa att vi skulle åka till kista istället och köpa både skorna och bikinin. När vi kom till kista så köpte vi bikinin men då fanns inte skorna där i rätt färg! Så vi åkte tillbaka till v-by för att köpa skorna som vi hade sett men då hade någon redan köpt dom! så jag blev lite irriterad^^ Men dom på din sko (där skorna finns) sa att det kanske skulle komma in fler sånna skor i min storlek, så vi ska nog åka dit igen. Annars åker vi till stan.

 

                           Klänningen, fast ska inte ha den färgen.

 
                                  Bikini överdelen



 
                                    Och bikini underdelen

Fast jag tror att jag ska åka och byta underdelen till den här ↓ 


Den såg lite roligare ut med knytsakerna i sidorna, eller hur??
Men jag såg inte den i affären det var därför jag inte köpte den.  Men jag kanske beställer dne från internet.

 

Men nus ka jag faktiskt spela lite sims! Det var värkligen as länge sen jag spelade det!


Kommentarer
Postat av: EMME- keep it real, always

fiina :)

2010-05-29 @ 20:11:06
URL: http://emzzah.blogg.se/
Postat av: en kompis!

synd att skorna inte fanns!!:')

2010-05-30 @ 10:29:21
Postat av: en kompis!

synd att skorna inte fanns!!:')

2010-05-30 @ 10:29:48
Postat av: elinpelin

Emme: Tacktack! :D



En kompis: Aa men jag hittar nog dom någon annanstan iaf :)

2010-05-30 @ 14:55:08
URL: http://rinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm