Skolavslutingsdressen klar!

Nu är hela skolavslutningsdressen klar! :D Vi köpte den sista acessoaren som behövdes alldeles nyss! "skorna".
Nu har jag bastämt hur mitt hår aka vara också. Det ska vara lockat ;)

Idag var det träning och jag slog mitt egna personliga rekord när dte gäller att studdsa bollen imellan benen och gå samtidigt! Nu kan jag göra 44 st som max! :D

Imorgon är simmning och basket match i skolan, fast jag vet inte mellan vilka klasser.
Det är 9 tjejor i vår klass som ska vara med på bakseten så det är bra. hoppas att vi vinner så att vi får möta läranra!
Fast jag tror faktiskt att 5c kommer att vinna för dom har 6 eller 7 styckna som går på basket i deras klass...

Jag berättar mer om basketen imorgon!



Puss och kram//Elinpelin♥



Me right now!


Och mina naglar som jag själv tycker att jag har lyckats rätt bra med att måla!


Kommentarer
Postat av: EMelie

test

2010-05-31 @ 23:19:15
URL: http://emzzah.blogg.se/
Postat av: EMelie

oj, det har inte gått att kommentera innan så jag skulle bara testa och då funkade det såklart... MEn ilf



SV; jO, klänning nr 1 är ju snyggast, men den är ganska genomskillnig, så ska jag... ha en vit kjol under, för jag vill nt ha tajts, för jag vill visa mina ben :) Tror du jag kan köra på klänning nr 3, eller MÅSTE jag köra på nr 1 :)<3

2010-05-31 @ 23:20:41
URL: http://emzzah.blogg.se/
Postat av: Elinpelinn

Jag tycker att nr 1 passar bättre för den är MYCKET mer sommrig ;) Men om den är genomskinlig kanske det inte är så smart... men jag tycker inte att du ska ha kjol under :P Om den inte är för genomskinlig så tycker jag att du ska ha Nr 1! :)<3

2010-06-01 @ 18:19:12
URL: http://rinder.blogg.se/
Postat av: EMelie

vi får se ;) Du får se på skolavslutningen! Men vad ska du ha för klänning? :) (svara gärna på min blogg :))

2010-06-01 @ 20:26:49
URL: http://emzzah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm