morgon morgon!

hejsan. igår var det skojj. jag vet att jag inte bloggade men datorn funkade typ inte när jag kom hem och sen orkade jag inte efter majbrasa :P men igår så gick jag,elin,antonia och carolina till kojan där på ödetomten. där träffade vi kristian i 5d och det är tydligen han som har byggt den kojan :P han sa att han har gått på skaoter (stavas?) förut. vi köättrade lite i träd också :) haha jag klättrade upp i toppe på ett träd och ni kan ju bara gissa hut läskigt det var! men sen gick elin och jag och carro och antonia tänkte att vi skulle kolla lite nämare på "selga huset". asso vi gick in där :p först så gick vi in där i entren,eller det var bara carro som vågade. jag och antonia stog och fegade vid dörren :P sen så gick vi till baksidan av det företaget och där var det en affär :) så vi gick in dit och kollade lite.och där såg vi en sån här läskatomat. mend et kostade 10 kr :/ men brevid den så stog det en kaffe och varmchoklad sak och då sa jag till carolina "hur mkt kostar det?" hon bah "inget! :D" och vipps,så tpg hon en pappaersmugg och ställde den under där och tryckte på varmchoklad knappen x) men du kom ju butiksägaren dit och så hände det lite saker. hon sa att vi var tvugna att gå :P

men majbrasan var kul.förstträffade jag jessi,filla,sabbi och några andra men filla och sabbi gick typ ganska fort.men jag,jessica,emilie,ninni och agnes gick till pojkarna i vår klass och pratade med dom. sen efter en stund skulle jag hem. och jag fick ett brev från roul wallenberg (skolan som jag ska börja i) där det stog att jag inte ska örja i samma klass som jessica :( så vi ska prata med dom. jag hamnade med erik,oliver,adam,william och "sebstian!" asso jag visste inte ens att sebbe skulle börja i roul :O men aja. men nus ka jag kolla fb och så. och idag ska jag typ kolla på tapeter till mitt rum och klänningen till skolavslutingen. hejdå

 hittade en bild från colombia år 2006 ;)  haha jag var typ fett brun och hade jätte fina flätor x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm