Mitt fina ankarörhänge :(

Hej.

Asså innan jag gick in i duschen så skulle jag ta bort mina fina blå ankarörhängen men en av dom råkade fastna i håret och sen när jag skulle ta bort det så tror jag att jag drog lite för hårt i det för det gick sönder!:-/ Gillade verligen dem örhängerna men man kanske kan limma ihop det igen med superlimm.

Jaja det fixar nog sig. Men imorgon är det träning och skola. Juste ja! Måste packa basket väskan... Äh det fixar jag imorgon eller när jag går och lägger mig. Fast nu när jag ändå tänker på det så borde jag gå och lägga mig nu... klockan är ju faktiskt över 10. Vi har ju sovmorogn imorgon, men iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm